Mierzę, liczę, tworzę

Poziom: 7 SP8 SP
Przedmioty: GeografiaPlastykaWiedza o społeczeństwieBiologiaHistoriaJęzyk niemieckiJęzyk polski
Aktywności: Pieszo

Scenariusze do pobrania:pdfMierzę, liczę, tworzę.pdf

Uczniowie w terenie mają możliwość dokonania pomiaru wysokości pagórka, tworzą model wzniesienia, wykorzystując umiejętności techniczne. Potrafią zastosować w tekście związki frazeologiczne związane tematycznie z miejscem zajęć. Poznają zagadnienia związane z budżetem gospodarstwa domowego oraz piramidą żywienia i zasadami zdrowego odżywiania.

Mierzę, liczę, tworzę

pdfPo przejściu całej trasy, napisz co sądzisz o scenariuszu. Formularz znajdzieszTUTAJ.

FLOWNIWSfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich NOWE FIO na lata 2021-2030FIO